فرهنگ زندگی متمدن امروزی (2)

این هم یک قسمت دیگر از آن فرهنگ نامه واژه های فرهنگ متمدن نسل سومی امروز است. اگر دقت کنید اینها در واقع واژه یا عبارت نیستند، بلکه "مفاهیم" هستند که بیشتر به یک موقعیت اجتماعی برمی گردند. اما بپردازیم به مفهوم امروز:

ناله از این به آن، افق های جدید

این وضعیتی است که در آن دختری که دوست پسر خیلی جدی دارد، برای پسر دیگری سر درد دل باز می کند و به ناله و شکایت از دوست پسرش می پردازد و پسرک جدید هم با آغوش باز به دخترک کمک می کند و شب به شام دعوتش می کند. دخترک سر شام هم باز کمی ناله می کند و کمی هم اشک می ریزد و از ناجوانمردی های دوست پسرش تعریف می کند. پسرک جدید دست دخترک را می گیرد و نوازشش می کند و در نهایت تصمیم می گیرند این یک شب همه چیز را فراموش کنند و کمی شراب بنوشند و برقصند. حالا اینکه از این به بعدش چطور پیش برود خیلی بستگی به دخترک و پسرک جدید داستان دارد. اما در هشتاد درصد موارد این دوتا تصمیم می گیرند با هم باشند، چون هرچه باشد پسرک جدید دخترک را درک می کند و رفیق روزهای سخت است!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.